субота, 16. фебруар 2013.

Harlem shake - nova internet senzacija

Da li nekada osetite potrebu da se glupirate do besvesti? Da li se suzdržavate u igranju jer vas neko gleda? Bilo bi dobro da možete da ludujete do maksimuma, a da vas niko ne usuđujete? 

E pa dragi moji, nova viralna internet senzacija vam sve to dozvoljava. Doviđenja, Gangam style, dobro došao Harlem Shake. 

Pre nekoliko dana sam otkrio ove video snimke i prvo sam pomislio koliko je to bolesno, a onda sam želeo još i još. Znam, znam, neko će reći da je ovo očajno, katastrofa i da to rade samo debili... ali znate šta, meni je i dalje zabavno, a očigledno i milionima ljudi koji gledaju Harlem shake video snimke. 




Naime, radi se o neobičnoj igri koja traje 30 sekundi. Prvo je sve naizgled normalno sem jednog lika koji se čudno ponaša, a onda kreće ludnica. Neću više da vam opisujem, jer ćete efekat doživeti tek kada pogledate. Ja sam izabrao meni najinteresantnije. Jedva čekam prvu srpsku verziju :) 

U komentarima možete napisati da li se vama dopada ova ludnica :)







A evo i kompilacije u kojoj se ponavljaju neki od prethodnih:


Možete me pratiti i na mom profilu Milan Maglov (follow)

UPDATE:
Evo i jedne srpske verzijeeeeee... Ne znam da li je prva, ali je na nivou zadatka :) Bravo momci :) 



2 коментара:

  1. Meni je ekstra. Hocu ja da budem u prvoj sprskoj verziji.
    Maki

    ОдговориИзбриши
  2. hehhe, slatko se nasmejah. Zaludni su ljudi, ali neka ih. Srpska verzija je smela i odlicna. Miloje

    ОдговориИзбриши