недеља, 16. јун 2013.

Odmor iz snova- Refresh holidays Vodice

Znate onaj osećaj kada se vratite sa odmora i ne možete da verujete da se završilo, da trebate ponovo da krenete na posao i kada gledate fotografije i sumirate utiske? E trenutno sam u tom raspoloženju prisećajući se fenomenalnih trenutaka tokom odmora koji sam proveo na hrvatskom primorju.

Naime, ove godine sam imao ludu sreću da prvo u januaru putujem u Izrael pod pokroviteljstvom njihovog Ministarstva turizma, a potom sasvim slučajno preko fenomenalnog sajta www.only-apartments.com dobijem putovanje u Vodice. Učestvovao sam u nagradnoj igri i zamislite dobio putovanje. Ja sam iskreno mislio da to nije moguće da se meni desi, ali čuda su moguća. Na njihovoj Facebook stranici onlyapartments često se organizuju ovakve nagradne igre pa preporučujem i vama da pokušate. Naime, radi se o sajtu preko kog možete da pronađete smeštaj širom sveta, a i da prijavite smeštaj koji vi iznajmljujete.

Prvi put sam putovao na more na početku sezone. Rođen sam u Hrvatskoj, ali ne živim tamo od 1991. godine i od tad nisam bio na njihovom primorju.  Otišao sam bez velikih očekivanja i ne opterećujući se glasinama koje umeju da kruže vezano za srpske turiste. Moje iskustvo je bilo sjajno.

Bili smo smešteni u Refresh holiday apartmanima u Vodicama. Tu zapravo počinje naše pozitivno iskustvo. Na putovanje sam poveo moju sestru. Dočekao nas je sjajni Zoran Španja, jedan od vlasnika Refresh holidays i sa osmehom na licu nam poželeo dobrodošlicu. Kuća u kojoj smo bili smešteni na odličnoj je lokaciji, smeštaj je sjajan, a ljudi koji brinu o svima koji posete njihove apartmane su izvanredni. Ja moram da priznam da do sada nisam upoznao porodicu koja na takav način brine o turistima. Nenametljivo su tu da ispune sve želje, počevši od doručka koji stiže na vašu terasu nakon buđenja, do svih ostalih elemenata koji čine idealan odmor.



Na usluzi su nam bili i što se tiče prevoza do nacionalnog parka Krka koji ostavlja bez daha, a obišli smo i Split, Šibenik, ostrvo Murter, itd. Vodice, same po sebi su jako lepe, a čistoća vode je neverovatna. Uživanje na plaži, plivanje, vožnja biciklima pored obale, sjajni obroci, šetnje i sjajan odnos ljudi iz Refresh holiday-a prema nama učinili su da ovo bude nezaboravan odmor koga ćemo se uvek sećati. 

Njihovu Facebook stranicu možete pronaći OVDE ili možete posetiti njihov web sajt: www.refresh-holiday.com





After a great vacation there is always some strange feeling when you have to go back to work but you would rather go back to the beach and relax forever.

As a winner of Facebook give-away (free stay at Refresh Holiday in Vodice, Croatia) that was organized by eminent rental apartments website, Only-Apartments.com I had a chance to visit Croatia for a vacation and I have to admit that it was amazing.

Big part of my great memories belongs to Refresh holiday apartments that I would really recommend to everybody. Not only that rooms are great but service is extraordinary. I have never felt so welcome in any hotel or place where I stayed around the world. From perfect breakfasts to everything else that we wished. I would recommend you to go to some excursions (national park Krka, visit to Split, Šibenik...) that they also can provide. Visit their Facebook page: Refresh holiday or web site:  www.refresh-holiday.com 

Many thanks to OnlyApartments team for making a great choice about the host as well as about the amazing region.



4 коментара:

  1. Анониман17. јун 2013. 05:10

    Milane drago mi je sto si se lepo proveo. Sestra ti je prelepa. Ja jedva cekam odmor, ali tek sredinom. Veliki pozdrav. Divna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17. јун 2013. 05:47

    "čistina vode je neverovatna" - nasmijalo me... Samo pazite da se ne napijete mora u Vodicama, svaki put kad zapuše malo, pola turista završi sa trovanjem stomaka od kanalizacije koja je preblizu ;)
    p.s. nije voda nego more.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U moru je voda :) Mene su informisali da je problem sa kanalizacijom resen. Plava plaza je vec nekoliko godina nagradjivana vezano za cistocu.

      Избриши
  3. Vodice izgledaju odlično, bilo bi super jedan odmor provesti tamo i uživati u moru i plažama.

    ОдговориИзбриши