понедељак, 12. новембар 2012.

Kako je protekao prvi festival kreativnosti


Kao što sam već pisao, pre nekoliko meseci dobio sam zanimljiv predlog da u saradnji sa tržnim centrom Delta city u Podgorici organizujem festival kreativnosti. Prva pomisao je bila da tako nešto nikada nisam video i da bih i sam voleo da posetim jedno takvo dešavanje. Naravno, na moju radost, pre nekoliko nedelja smo krenuli ozbiljnije sa pripremama, oglasili mogućost da se svi kreativci prijave i konačno dočekali taj vikend 10. i 11. novembar.

Dan pre festivala sam otputovao u Podgoricu i sve što se tamo dešavalo potvrdilo je da cela zamisao stranice “Dnevna doza kreativnosti” i te kako ima smisla. Bilo je zadovoljstvo upoznati izlagače i fanove DDK koji su posetili tu izložbu. Sjajna umetnica Tanja Topuzoska rekreirala je neke od vrlo zanimljivih fotografija koje sam postavljao tokom proteklih godinu dana na samoj stranici. To je uz prijavljene radove činilo vrlo zanimljivu celinu i osmesi i pažljivo posmatranje radova ljudi koji su posetili izložbu opravdali su sav uloženi trud.

Naime, i meni samom bilo je vrlo zanimljivo da vidim na koji način su “oživele” fotografije meni nepoznatih autora iz celog sveta. Izlagači iz Crne Gore i Srbije dobili su priliku da se promovišu, ostvare kontakt sa posetiocima i predstave na najbolji mogući način.

Nadam se da ovo nije poslednji put da se družimo na ovaj način. Do sledećeg puta, zahvaljujem se svim izlagačima, posetiocima i naravno Delta city-u iz Podgorice koji je inicirao ovakav jedan projekat inspirisan mojom Facebook stranicom.

Ovo su neki od zanimljivih radova:
Dekupaž - Stanka Atanasijević
Book markeri - Stanka Atanasijević
Rekreirano sa DDK
Jedna od prelepih 3D čestitki- Nađa Karović
www.iznenadime.com - foto slova - Marta Nikolić
Stolovi od paleta- Vukova radionica
Dekupaž - Stanka Atanasijević
Rekreirano sa DDK- Ukrasni svećnjaci od konzervi
Rekreirano sa DDK- Izrezbarene flaše
Rekreirano sa DDK - Vežena "odeća" za kamenčiće
Rekreirano sa DDK- Punjene pantalone
Oslikana džinovska jaja
Dekupaž i vez za teglu- Aleksandra Dačević
Rekreirano sa DDK- Klupa/štipaljka
Oslikane čaše- Mirjana Sindik
Ukrašene čaše - Mirjana Sindik
Crnogorske kućice - Jadranka Pravilović
Oslikane flaše - Jadranka Pravilović
Ukrasi i maske od gline - Gorana Mišković
Ajkule koje su privukle pažnju mnogih

3 коментара:

  1. Sjajno je bilo. Posetila sam izlozbu. Najvise sam se odusevila buradima i onim prelepim ukrasenim casama. Divna ideja i samo tako nastavite. Jelena

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno je sve. Volela bih da se tako nesto napravi i u Novom Sadu. Nađa

    ОдговориИзбриши