уторак, 17. јун 2014.

Da li je glupo ako vas pitam da li želite bolji život? - otkrijte kako to da postignete

Da li ste nekada poželeli da napunite baterije, da kroz vaše telo prođe nova doza optimizma i čistoće i da udahnete sreću punim plućima? Da li ste poželeli promenu?

Znate, ja sam prilično optimistična osoba i ova pitanja iznad koja vam postavljam verovatno bih ranije pročitao sa dozom podsmeha. Verovatno bih bio u fazonu „Joj, čuj ove gluposti. Opet neko prodaje maglu“. Ko ne bi želeo nešto bolje čak i ako mu je sasvim OK?

Nedavno sam imao priliku da preko drugarice upoznam jednog čoveka koji me je inspirisao na svoju ličnu promenu, odnosno na drugačiji pogled na svet. Taj čovek se zove Siniša Ubović. Niste čuli za njega? Treba da čujete.
Naime, Sinišu sam upoznao u jednom kafeu u Zemunu i nakon kraćeg razgovora njegova energija i iskustvo koje je podelio sa mnom bilo je dovoljno da sam poželeo da dođem na jedno od njegovih predavanja. Naime, Siniša je jedan je od vodećih učitelja, trenera i predavača u oblasti ličnog rasta i razvoja, oblasti u svetu poznatijoj kao self-help. On je takođe prvi licencirani trener Heal Your Life programa u ovom delu Evrope, programa koji je osmislila Lujza Hej.



Znam, znam, sad će neki od vas pomisliti: „Joj, evo još nekog šarlatana“. Priznajem, možda bih i ja to pomislio da sa njim nisam razgovarao. Priznajem, zazirem ponekad na sve što mi zaliči na sektu. Ipak, ljudi moji, ovo je 21. vek i vreme je da budemo otvoreni za nove stvari i da ne budemo zatupljeni. Sa tim razmišljanjem otišao sam na jedno Sinišino predavanje u Holliday Inn. Tema je bila „Novac i zakon privlačenja“. Još jednom, priznajem, volim novac i ovo predavanje mi je otvorilo oči za mnoge teme, uverio sam se koliko su fini i pozitivni ljudi koji su bili na predavanju i zegrebao sam površinu vezanu za filozofiju učenja Lujze Hej koju Siniša fenomenalno prenosi uz gomilu ličnih saveta.

To je bilo dovoljno da iskorisitm ukazanu priliku da prisustvujem dvodnevnoj radinionici koju Siniša organizuje. Te subote sam relaksirano otišao ponovo u Holliday Inn ne očekujući ništa posebno. Ipak, bio sam dovoljno otvoren da naučim nešto novo. Dočekalo nas je šesnaest stolica u prostoriji i maramice koje su stajale između njih. Nasmejao sam se i pomislio „E baš će neko plakati“. Kako je radionica počela vrlo lako sam se upoznao sa ljudima različitih starosnih doba i moje iskustvo je počelo da se odvija. Mogao bih ja sada da vam pričam detaljno o ova dva dana. Ipak, verujte mi, nikakve reči ne mogu zameniti moja osećanja i saznanja o sebi tokom ta dva dana. Rad u parovima, različite teme, filozofija života koja može samo da vas usreći, a da se pri tom ne kosi sa normalnim razlišljanjem. Učenje o tom koliko život može da nam pruži ako se otvorimo i poželimo neke stvari na pravi način. Saznjanje da ne mogu sebi da kažem „Volim te“ dok se gledam u ogledalo, učenje i prihvatanje sebe i ostalih, oslobađanje od krivice, opraštanje i razmenjivanje iskustava tokom ova dva predstavlja dragoceno iskustvo koje bih od srca poželeo svima. Tokom radionice samo sam pomišljao koliko bi bilo dobro da moja majka prođe kroz to, koliko sam srećan jer sam u ovom dobu mog života naučio nešto tako korisno.

Pretpostavljam da sad mislite šta lupa ovaj, kakva je to magija i bakarači :) Ustvari je zaista jednostavno, ali mislim da ja nisam prava osoba koja vam može preneti ovo na odgovarajući način. Voleo bih kada bi svi prošli kroz to i znate šta? Možete svi ovo da naučite. U Beogradu je. Vama ispred nosa je način da budete srećniji. Sami sebi možete reći: „Sve je  dobro. Život je lep i univerzum mi donosi sve ono što mi treba. Ja sam zdrav, volim sebe i voljen sam“ (ili bilo šta drugo što želite).

Evo jedne vežbice ako na primer želite novac. Uzmite papirić i na njemu napišite „Ja sam magnet za novac“ i stavite to u novčanik (na primer). Svaki put kada ga otvorite videćete papirić i možete to sebi da ponovite. Uzto možete da kažete „Novac mi dolazi iz znanih i neznanih izvora“. Novac će vam doći. Meni je došao i dolaziće još, jer ja verujem u to i šaljem poruku univerzumu.

Nego, da se vratim na one maramice. Da, plakalo se. Plakalo se na način koji ne smeta drugima, na način koji je opravdan i tako da se ni u jednom trenutku nisam osetio neprijatno jer nekom teku suze pored mene.  A posle dva dana, ne samo što sam osećao kao da među tim ljudima imam prijatelje nego sam se osećao drugačije. Sve što sam naučio primenjujem i  sada i upotpunio sam svoje gledanje na život jednim dragocenim filterom.



Kada se sve završilo imao sam potrebu da svima pričam o tome, da podelim svoje iskustvo, da proširim taj način razmišljanja i na druge. Kod nekih sam izazvao interesovanje, neki su me bledo gledali. Ali to je OK. Pored meni bliskih ljudi, želeo sam ovo da podelim i sa vama.

Dakle, preporučujem vam da posetite sajt www.putpromene.com i informišete se o svemu. Takođe možete da lajkujete FB stranicu Siniša Ubović. Pored toga možete da kupite knjigu Siniše Ubovića pod istim nazivom (Put promene), a i knjigu Lujze Hej „Kako da izlečite svoj život“.

Nemam reči kojim bih vam preporučio dvodnevnu radionicu koju Siniša drži. Za to vredi izdvojiti i vreme i novac. To je bukvalno investiranje u svoju sreću.
Ove nedelje izašla je Sinišina nova knjiga „100 posto ja“ koju ću s radošću pročitati. Kažu da je to najjednostavniji i najpraktičniji program za postizanje lične sreće i uspeha na svim poljima.

I ako ovo čitate danas (17.06), mislim da je nakon ovog teksta red da se malo razdrmate i večeras odete u Holliday Inn na predavanje „Kako pronaći sreću“ sa početkom od 19h. Naime, siguran sam ako odete da ćete shvatiti bar delić ovog što sam napisao i da ćete poželeti da nastavite da radite na sebi u tom smeru. Verujte, biće to najbolje uloženih 900 dinara. Ukoliko želite da se prijavite na dvodnevnu radionicu sve informacije možete da pronađete OVDE.

Toliko od mene na ovu temu. Tu sam da vam dodatno odgovorim na sva moguća pitanja. Ništa nije glupo da pitate.


Budite mi dobro! VELIKI pozdrav za sve!!!

Нема коментара:

Постави коментар